Logo van effectgroep
nl
en
nl
nl
en
Over ons
Over ons
Ons team
Services
Service overzicht
Activaties
Arbeidsmarkt­communicatie
Branding
Campagnes
Design
Digital
Events
Ons werkKennis & insightsWerken bij
nl
en
Contact
Ergens naar op zoek?
Laat ons met je mee zoeken
Baker Tilly

Now, for tomorrow

Educational event

Baker Tilly – accountants en belastingadviseurs – investeerde weer heel bewust in zijn medewerkers middels een ‘educational’ event. Vanuit het besef dat juist zíj de sleutel tot een mooie toekomst zijn, werd de ongoing behoefte tot ontwikkeling onder de aandacht gebracht. In een veranderende wereld is stilstaan immers geen optie. We moeten nu investeren om klaar te zijn voor de toekomst!

Baker Tilly investeert in groei van medewerkers met eigen event
Concept

Now, for tomorrow

In co-creatie met hen ontwikkelden we het ‘Now, for tomorrow’ festival. De nieuwe tagline van de accountant dekte perfect de lading van het event. Want daar, op dat moment, leerden de collega’s hoe zij nu klaar konden zijn voor morgen.

Baker Tilly medewerkers tijdens educational event
Eventregistratie en ontvangst in festivalsetting
Sfeerbeeld van het Now, for tomorrow festival
Het programma

Gesprekken, relaties en toekomst!

De drie intern gekozen pijlers boden een fijne sturing aan het programma. Onder de noemers Great conversations, Great relations en Great futures, stelden we een programma samen. Grote, externe sprekers zoals corporate antropoloog Jitske Kramer en expert in leiderschap en verandering, Ben Tichelaar, maar ook alom geliefde (ex-)collega’s en externe trainers brachten de onderwerpen op hun eigen, bijzondere manier onder de aandacht. Van de kracht van het compliment en goede communicatie tot leren debatteren én mopperen. Een gevarieerde mix aan workshops stond op het programma, om de collega’s in de volle breedte te trainen en op te leiden.

spreker tijdens educatief evenement
catering tijdens bedrijfsevenement
Workshopmoment met collega’s van Baker Tilly
Resultaat

Een avontuur op zich

De dag werd geopend door toekomstvirtuoos Jim Stolze en afgesloten door stemartiest Niek Boes. Van begin tot het eind werden de collega’s ondergedompeld in het avontuur, met als belangrijkste boodschap: stilstaan is geen optie, wij blijven altijd in ontwikkeling! Kortom: het was een educational event om de medewerkers op persoonlijk vlak klaar te stomen voor de toekomst!

Vrijblijvend brainstormen over een educational event?

Mail Mariëlle via marielle@effectgroep.nl of bel haar op 030 – 410 0790

Neem contact op
Terug naar het overzicht
Logo effectgroep
Tijden veranderen.
Blijf je kijken of zie je kansen?
Blijf op de hoogte en mis de verandering niet.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief
Services
ActivatiesArbeidsmarktcommunicatieBrandingCampagnesDesignDigitalEvents
Over ons
Werken bijTeamArtikelen
Adres
Van Deventerlaan 31-51
3528 AG Utrecht
Contact
info@effectgroep.nl
+31(0)30 41 00 790
Awards
MT1000 award logo
Fonk 150 award logo
Emerce 100 award logo
© year effectgroep*
Cookie policyPrivacy verklaringDisclaimer