Home > Ons werk > Campagnes > Rolande | The Green Way Or No Way – Talks
Rolande

The Green Way Or No Way - Talks

Online video's voor een introductiecampagne

Transport kan én moet groener, maar moet ook rendabel blijven. Daarom streeft Rolande naar de schoonste, economisch haalbare brandstof in de transportsector. Met de introductie van Bio-LNG zet Rolande een belangrijke stap in deze richting.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoeken

Rolande - The Green Way or No Way Talks - Editing
Bio-LNG

Bio-LNG is de toekomst voor wegtransport

Als front runner op het gebied van LNG voor wegtransport zet Rolande de next step: de introductie van Bio-LNG. Rolande is ervan overtuigd dat Bio-LNG de brandstof van de toekomst is voor lange afstand wegtransport. Het is dé oplossing voor een schonere transportsector waar geen twijfel over zou moeten bestaan.

Rolande - The Green Way or No Way Talks - Editing
De vraag

Hoe maken we de markt bekend met Bio-LNG?

Rolande gaf ons de uitdaging om een plan te maken voor de introductie van Bio-LNG, met onder andere de volgende doelstellingen:

  • Naamsbekendheid van Rolande vergroten.
  • De diverse doelgroepen bekend maken met Bio-LNG.
  • Concrete inzichten en gereedstaande oplossingen delen als belangrijke bewijslast.

De doelgroepen zijn duurzaamheidsmanagers, beleidsmakers, wagenparkbeheerders, inkopers en directie van grote Nederlandse transporteurs en verladers.

Behind the scenes the green way or no way talks van Rolande
Online video

De gekozen oplossing

We hebben ervoor gekozen om het verhaal van Bio-LNG vanuit 360-graden perspectief te vertellen aan de hand van korte interviews met productspecialisten, gebruikers en een aantal stakeholders. De opnames vonden plaats in de inspirerende locatie Innovatiekracht, waar in een TV-setting op één dag 9 video’s werden opgenomen.

De video-content wordt de komende tijd gebruikt voor een uitgebreide (social) mediacampagne, ter ondersteuning van de new business activiteiten van Rolande.

Behind the scenes the green way or no way talks van Rolande
effectmakers

Team

Diverse expertises werden ingezet om een groot succes van deze opdracht te maken, van strategie tot creatie en van design tot projectmanagement.

Mariëlle Timmers Projectmanager
Kirsten Flik Senior Communicatie­-adviseur
Marissa Hans Programmamaker / Online Marketeer
Kirsten Flik communicatieadviseur events effectgroep

Heb je ook een communicatie uitdaging waarover je van gedachten wilt wisselen?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

Neem contact op