Home > Cases > Merken & Bedrijven > Netflix | One Hundred Million
Netflix

One Hundred Million

Internal Branding Event

Netflix heeft een epische mijlpaal bereikt en viert dit met het wereldwijde internal branding concept: ‘epic milestone of global proportion’. Voor de Europese uitvoering van het event schakelt Netflix ons eventteam in. In co-creatie met Netflix schrijven we het creatieve programma van het event, waarbinnen de globalisering van de organisatie en de Netflix Original Series volledig in de schijnwerpers staan.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoekresultaat

Branche

epic

Een feest van global proportions

We kiezen voor de bekende, varende locatie Ocean Diva in Amsterdam. Een stijlicoon op het water, die past bij de gewenste ambiance. Het entertainmentprogramma biedt de gasten de gelegenheid om in de huid te kruipen van hun favoriete Netflix-karakters en kennis te maken met hun Netflix alter-ego. Het culinaire programma zorgt voor de gewenste ‘global touch’, met food experiences uit Europese, Aziatische, Zuid- en Noord-Amerikaanse landen. Vanaf mainstage zorgt de liveband in afwisseling met de DJ voor een internationale muziekparade voor dit internationale gezelschap.

milestone

Finishing touch

Rond middernacht varen we langs de kade van het Keerkringpark. De gasten verzamelen op het buitendeck van de Ocean Diva en genieten van een spectaculaire vuurwerkshow, waarmee het behalen van de epic milestone nog eens benadrukt wordt.

effectmakers

Team

Deze Netflix liefhebbers maakten van de Europese editie van dit concept een epische editie!

Kirsten Flik Head of Creative
Mariëlle Timmers Projectmanager
Tanya Hampsink Content & Campagne Manager
Anouk Dijkstra Grafisch Vormgever

Vrijblijvend brainstormen over een internal branding event?

Tanya is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Tanya via tanya@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

Neem contact op Plan een afspraak