Home > Ons werk > Events > Netflix | One Hundred Million
Netflix

One Hundred Million

Internal Branding Event

Netflix klopte bij ons aan voor de organisatie van het ‘epic milestone of global proportion’ event voor medewerkers uit Europa. En episch werd het. In co-creatie met Netflix ontstond het creatief concept voor het event, waarbinnen de globalisering van de organisatie en de Netflix Original Series volledig in de schijnwerpers zouden staan. Het schip de OCEANDIVA werd gekozen als locatie voor het event.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief
Branche

epic

Een feest van global proportions

Bij aankomst werden de gasten verwelkomd met Moët champagne en een menukaart vol met Europese, Aziatische, Zuid- en Noord Amerikaanse gerechten. Natuurlijk was er een live band en later op de avond een DJ. Het side-entertainment bood de gasten de mogelijkheid om in de huid te kruipen van hun favoriete Netflix-karakters. Zo konden ze op de set stappen bij één van de Marvel personages of hun Netflix alter-ego ontmoeten. Uiteraard werd een herinnering voor thuis direct uitgeprint. Daredevil en Kimmy Schmidt stonden klaar met pittige cocktails en de candyshop was voor veel gasten onweerstaanbaar. De classy sigarenroller en airbrush tatoeëerder zorgden voor de American touch.

milestone

Finishing touch

Over touch gesproken. De finishing touch was de spectaculaire vuurwerkshow vanaf de kade van het Keerkringpark, waarmee het behalen van de ‘epic milestone’ nog eens extra benadrukt werd.

effectmakers

Team

Deze effectmakers hebben meegewerkt aan dit project!

Tanya Hampsink Programmamaker Events
Kirsten Flik Communicatieadviseur
Mariëlle Timmers Projectmanager
Anouk Dijkstra Grafisch Vormgever

Vrijblijvend brainstormen over een brand event?

Tanya is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!

Tanya is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Tanya via tanya@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

contact opnemen