Home > Ons werk > Events > HP SecurITy Festival
HP

SecurITy festival

Het ultieme relatie-event

Een event dat de relatie met haar klanten en prospect écht versterkt. Een domein claimen dat nog niet geclaimd is, gegoten in een jasje dat nog niet eerder ontworpen is.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief
De vraag

De doelgroep echt serieus nemen

Het uitgangspunt voor het concept was de rol van de doelgroep: medewerkers die een prominente rol in de organisatie hebben en die van invloed zijn op de cybersecurity binnen zo’n organisatie. De vraag die we hen stelden was dan ook: hoe serieus neem jij jouw rol? Are you ready to be briefed?

concept

HP SecurITy Festival - Secure in sixty minutes

We wilden een universeel inzetbaar, awardwinnend concept ontwikkelen, dat wel volledig HP-eigen was. De oplossing vonden we in de belofte die het evenement doet: secure in sixty minutes. HP neemt haar bezoekers heel serieus, en snapt tegelijkertijd dat je er niet de hele dag voor kunt vrijmaken. Het concept, secure in sixty minutes, belooft de bezoeker in 60 minuten volledig te briefen en te voorzien van alle essentiële informatie.

Dit deden ze door tijdens het HP SecurITy Festival korte maar krachtige sessies te verzorgen, met grote sprekers uit het veld. Het randprogramma, waaronder een live hacking demo waar men letterlijk voor in de rij stond, maakte de ervaring compleet. Bezoekers werden overtuigd van HP als dé partner op het gebied van security features.

resultaat

Allesomvattend onuitputtelijk

Het concept is nagenoeg onuitputtelijk en kan worden doorgevoerd in diverse communicatietrajecten van HP. Zo was er ook naast het HP SecurITy Festival ook een HP SecurITy brunch en een exclusief HP Gold Partner Dinner. Maar niet alleen in een offline event kan de doorvertaling worden gemaakt. Het concept laat zich uitstekend vertalen naar een online community en toekomstige digitale communicatie.

De spannende toon en opvallende stijl sluit daarbij naadloos aan op de keuze voor The Wolf; de eerdere campagne van HP en het gezicht van printerbeveiliging. Dit event was allesomvattend!

effectmakers

Team

Deze effectmakers hebben meegewerkt aan dit project!

Kirsten Flik Communicatieadviseur
Mariëlle Timmers Projectmanager
Simon Renes Creatief concept

Vrijblijvend brainstormen over een event voor jouw bedrijf?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!

contact opnemen