Home > Cases > Merken & Bedrijven > De Parels van Ad Alliance en RTL
De parels van

RTL & Ad Alliance

Ad Alliance is dé ontmoetingsplek voor sterke mediaspelers. Ze bieden een breed scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden met hun TV-zenders, online video kanalen, digital content en influencers voor adverteerders. Voor de merken van RTL, met bekende formats zoals Kopen Zonder Kijken, Live Island en Het Perfecte Plaatje mocht effectgroep* in juni 2022 een live-event organiseren.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoekresultaat

Betekenisvol

Ad Alliance gelooft in de kracht van content. In het vertellen van verhalen die vermaken, verrassen en verbinden. Die echte betekenis creëren voor de merkboodschap en een emotionele connectie leggen tussen merken. Het was tijd om voor relaties een overkoepelend event te organiseren, zodat zij de ‘parels’ live konden beleven. De link naar de locatie Het Sieraad in Amsterdam en het thema Oesterfest (credits voor Ad Alliance) werd snel gelegd!

Live beleven

Op de eerste editie van het Oesterfest kregen zakelijke relaties bij mediabureaus en adverteerders de unieke gelegenheid om verhalen uit te wisselen met de makers, gezichten en specialisten van de parels van RTL. Denk hierbij aan titels zoals The Masked Singer, GTST, I Can See Your Voice en Eigen Huis & Tuin. De belangrijkste doelstellingen van het event? Impact maken, de samenwerking vieren, relaties verstevigen en hen verrassen en inspireren.

In korte tijd hebben we met elkaar een exclusief evenement georganiseerd dat verraste, vermaakte en verbond. De live experiences maakten impact en alles was perfect geregeld. Met als klinkend resultaat: veel enthousiasme en positieve feedback van onze relaties!

Eefje DamenLead Communicatie B2B - Ad Alliance bij RTL
Co-creatie

Samen sprinten

Bij effectgroep* geloven we er heilig in. En bij Ad Alliance en RTL willen ze niet anders: samenwerken om de beste resultaten te behalen. In een onmogelijk korte tijd werd het concept, de communicatie, de locatie, de merkactivaties, techniek, sfeer en decor en heel veel meer geregeld. Dus was het toch mogelijk:-). Want inderdaad, onder druk ontstaan nu eenmaal de mooiste diamanten… of (in dit geval) parels!

Resultaat

Verbinding en impact

We horen het telkens van opdrachtgevers en bezoekers van live events: wat een impact! Elkaar ontmoeten, content aanraakbaar maken, samen successen vieren en met échte aandacht investeren in relaties. Ad Alliance en RTL blikken tevreden terug op het Oesterfest. En de relaties kijken uit naar de toekomstige live experiences van RTL programma’s waarmee zij én hun opdrachtgevers succes beleven.

effectmakers

Team

De parels van effectgroep* die het Oesterfest tot een heerlijke happening maakten!

Kirsten Flik Head of Creative
Tamar Nijenhuis Project Manager
Cato de Bont Project Manager
Kirsten - head of creative - effectgroep

Impact maken met een event?

Neem contact op met Kirsten via mail of bel haar op 030 410 0790.

Mail Kirsten! Plan een afspraak