Home > Ons werk > Merken & Bedrijven > Van Eijndhoven & Go | Website
Van Eijndhoven & Go

Een nieuw hoofdstuk

Het nieuwe verhaal digitaal vertellen

Van Eijndhoven & Go, een toonaangevende speler in de wereld van loopbaanbegeleiding en outplacement, wilde zichzelf opnieuw op de kaart zetten met een nieuwe positionering, propositie en doorvertaling naar visuele identiteit en nieuwe website.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoeken

Why

De échte belofte

Het is de overtuiging van Van Eijndhoven & Go dat ieder mens zijn eigen loopbaan kan vormgeven, ook in moeilijke tijden. Het is een sterk geloof in eigen kracht en denken in mogelijkheden en kansen. Wij hebben dit doorvertaald naar de Brand Story, waarin beschreven is dat Van Eijndhoven & Go helpt om van jouw loopbaan een mooi, positief en sterk verhaal te maken. De bijbehorende propositie (die ene zin waaruit blijkt dat je echt voor hen moet kiezen) slaat de spijker op z’n kop: Van Eijndhoven & Go, voor een sterk loopbaanverhaal.

Doorvertaling

Echte loopbaanverhalen

We hebben de positionering doorvertaald naar de nieuwe Brand Identity. Hierin is veel aandacht en ruimte voor échte mensen met échte loopbaanverhalen. De portretfotografie, het handgeschreven lettertype en de vriendelijke kleuren zorgen voor een menselijke identiteit die raakt. De gemaakte content (interviews en foto’s) heeft impact en kunnen we goed gebruiken voor de ontwikkeling van de nieuwe website.

Digitaal persoonlijk maken

De nieuwe website

Het zoeken van een loopbaancoach heeft alles met vertrouwen te maken. Met dit uitgangspunt hebben we de nieuwe website ontwikkeld. Het design van de nieuwe site draait om persoonlijke verhalen en portretten, van cliënten en van coaches. De meeste informatie is in twee klikken beschikbaar en we hebben ervoor gekozen om de belangrijkste CTA, een informatiepakket per e-mail, op bijna iedere pagina te plaatsen. De website laat zien dat Van Eijndhoven & Go een professionele organisatie is met een zorgvuldige, persoonlijke en resultaatgerichte aanpak.

Bekijk hier het resultaat!
effectmakers

Team

Deze effectmakers hebben ervoor gezorgd dat deze opdrachtgever tot op de dag van vandaag met ons samenwerkt!

Simon Renes Creatief concept
Erik Ranke Digital Designer
Anouk Dijkstra Grafisch Vormgever
Ingrid van Vliet Developer
Mariëlle Timmers - COO - effectgroep

Vrijblijvend brainstormen over een website voor jouw bedrijf?

Mariëlle is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Mariëlle via marielle@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 791.

Neem contact op