Home > Ons werk > Campagne > Van Asselt | Introductiecampagne nieuwe vestiging
Van Asselt

There's A new kid in town

Introductiecampagne

Accountancyclub Van Asselt groeit in razend tempo en breidt uit door heel Nederland. Voor de opening van een nieuwe vestiging wilde ze echt duidelijk maken waar ze voor staat.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Waar ga je voor?

Wat definieert je organisatie? De vestigingen? Je cultuur? De vragen die we stelden, dienden als doel de gemeenschappelijke kernwaarden en de belofte op tafel te krijgen. Voor Van Asselt betekende dit de leiding nemen en richting geven, met aandacht en een nuchtere, doelgerichte aanpak.

van asselt introductiecampagne
uitwerking

Met hoofdletter A

Een (nieuw) begin, met beide benen op de grond en richting aangeven – van A naar B – en natuurlijk de A van Van Asselt en Amersfoort, de nieuwste vestiging; Van Asselt ademt de hoofdletter A. Ze staan ervoor.

van asselt introductiecampagne
resultaat

Van voor naar achter, van links naar rechts

Ze staan er letterlijk voor. En erachter, ernaast – links en rechts. We pakten die grote, opvallende A van hun logo en gingen er de straat mee op om mensen te laten zien waar Van Asselt voor staat. De live activatie leverde prachtige, grootse campagnebeelden op die overtuigend werden ingezet. Klaar is case!

van asselt introductiecampagne
effectmakers

Team

Teamwork makes the dream work! Diverse expertises werden ingezet om een groot succes van deze opdracht te maken, van strategie tot creatie en van design tot projectmanagement.

Marlous van de Wiel Communicatie­adviseur
Mariëlle Timmers Projectmanager

Een campagne nodig waar je voor, naast en vierkant achter staat? Daar zijn we voor!

Marlous is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Marlous via marlous@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 791.

Neem contact op