
Sciosense
Brand Identity
meer informatie
Vaartmakers geeft organisaties duurzame veranderkracht door het middenkader te versnellen. Dit doen zij door praktijkgerichte interventies en programma’s in te zetten. Om dit nieuwe label in de markt te zetten vroeg Vaartmakers ons om een compacte en informerende website.
Een uitdaging an sich, maar er kwam nog een extra uitdagende factor bij: de website moest in een relatief korte doorlooptijd opgeleverd worden vanwege het kick-offmoment van het label. Waar we normaal gesproken echt de tijd en ruimte nemen om het goed neer te zetten, besloten we de uitdaging aan te gaan. Houdt ons scherp!
We verzorgden het design en het development van de (responsive) website. Zijdelings keken we ook mee met de copy voor op de website en gingen onze grafische collega’s aan de slag met het visualiseren van het verhaal van Vaartmakers. Het resultaat is een aantal informatieve illustraties over verschillende werkprocessen.
Een gezamenlijke effort leverde een inhoudelijk en aantrekkelijke website op. Want het oog wil ook wat, dat verandert nooit.
Mogen we je voorstellen aan het team dat deze opdracht uitgevoerd heeft?
Mariëlle is er voor je en heeft antwoord op al je
vragen!
Mail Mariëlle via marielle@effectgroep.nl.