Home > Cases > Merken & Bedrijven > Oesterfest
De parels van

RTL & Ad Alliance

Oesterfest

Ad Alliance is dé ontmoetingsplek voor sterke mediaspelers. Met hun TV zenders, online video kanalen, digital content en influencers bieden ze een breed scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden voor adverteerders. Eén van hun merken is RTL, met bekende formats zoals Kopen zonder Kijken, Love Island en Het Perfecte Plaatje.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoekresultaat

Live Event

Voor adverteerders

Een groot aantal vaste adverteerders koopt bij RTL branded content in. Vooral bij programma’s uit de parelstrategie, zoals The Masked Singer, GTST, I Can See Your Voice en Eigen Huis & Tuin. Het was tijd om voor deze doelgroep een overkoepelend event te organiseren, zodat adverteerders de ‘parels’ live konden beleven. De belangrijkste doelstellingen van het event? Impact maken, de samenwerking vieren, relaties verstevigen en hen verrassen en inspireren.

Co-creatie

Het beste resultaat

Bij effectgroep* geloven we er heilig in. En bij Ad Alliance en RTL willen ze niet anders: samenwerken om de beste resultaten te behalen. In een onmogelijk korte tijd werd het concept (Oesterfest: credits voor Ad Alliance), de communicatie, de locatie, de activaties, techniek, sfeer en decor en heel veel meer geregeld. Dus was het toch mogelijk:-). Want inderdaad, onder druk ontstaan nu eenmaal de mooiste diamanten… of (in dit geval) parels!

In korte tijd hebben we met elkaar een exclusief evenement georganiseerd waar onze parel programma’s echt goed zichtbaar waren. De flow van de show zat goed in elkaar en de live experiences maakten impact. Veel enthousiasme en positieve feedback van onze adverteerders!

Eefje DamenLead Communicatie B2B - Ad Alliance bij RTL
Resultaat

Verbinding en impact

We horen het steeds weer van opdrachtgevers en bezoekers van live events: wat een impact! Elkaar ontmoeten, content aanraakbaar maken, samen successen vieren en met échte aandacht investeren in langdurige relaties. Ad Alliance en RTL blikken tevreden terug op het Oesterfest. En de adverteerders kijken uit naar de toekomstige live experiences van RTL programma’s waarmee zij én hun opdrachtgevers succes beleven.

effectmakers

Team

De parels van effectgroep* die het Oesterfest tot een heerlijke happening maakten!

Kirsten Flik Head of Creative
Tamar Nijenhuis Project Manager
Cato de Bont Project Manager
Kirsten - head of creative - effectgroep

Impact maken met een event?

Neem contact op met Kirsten via mail of bel haar op 030 410 0790.

Mail Kirsten! Plan een afspraak