Home > Ons werk > Brand development > Navara | Tagline
Navara

Merkidentiteit in één zin

Een licht ontvlambare tagline!

NAVARA, IT-specialist en premium technologiepartner, is snel gegroeid en heeft alle tijd en energie besteed aan duurzame klantrelaties en talentontwikkeling. Met de ambitie om verder te groeien, ontstond ook het inzicht dat het merkverhaal opnieuw geschreven moest worden. En met die vraag stond de directie bij ons op de stoep.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief
vraag

Binnen beginnen is buiten winnen

Om het juiste merkverhaal op papier te krijgen, duiken we de organisatie in. Geen ellenlange sessie, maar effectieve en vruchtbare gesprekken met medewerkers, management en directie. Het net ophalen daar waar het gebeurt.

Navara - tagline
de belofte

Short en long copy

Wat een club, wat een drive! NAVARA is het best te vergelijken met de Navy Seals, maar dan van de IT. Met NAVARA haal je een multi-disciplinaire partner in huis. Een digitale partner die vlamt én levert. Onze copywriter maakt chocola van alle gesprekken en schrijft het uitgebreide merkverhaal, de corporate story. Deze wordt direct omarmd door alle collega’s en vlamt inmiddels van het briefpapier, de website en de entree van het statige pand.

essentie

Het statement

Uit het merkverhaal ontstaat vervolgens de kernbelofte. Dat wat in een paar woorden zegt waar NAVARA voor staat. De essentie. En in het geval van NAVARA mag je best van de daken schreeuwen waar je écht uniek in bent. We vertalen dat door naar een krachtig statement: we ignite, we perform.

effectmakers

Team

Over ignition gesproken! Deze effectmakers hebben bij NAVARA gevlamd én geleverd.

Marlous van de Wiel Communicatie­adviseur
Louise Fien Project Manager Studio
Anouk Dijkstra Grafisch Vormgever

Vrijblijvend brainstormen over jouw communicatieuitdaging?

Marlous is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Marlous via marlous@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 791.

Neem contact op