
HP
SecurITy festival
meer informatie
De samenvoeging van RTL & BrandDeli is een feit. Twee grote mediabedrijven hebben de krachten gebundeld voor een nog beter resultaat. Én dus ook voor een gezamenlijk event.
Tot nu toe organiseerden RTL en BrandDeli ieder jaar zelf een event voor mediabureaus en adverteerders. Dit jaar grijpen ze de kans om gezamenlijk de genodigden informeel bij te praten en te netwerken. Maar vooral om de gasten compleet in de watten te leggen. Een avond die bezoekers bindt en fan maakt van RTL en BrandDeli, waar humor een belangrijke rol speelt en waar met een grote glimlach op wordt teruggekeken. De gedeelde herinnering aan het event maakt het volgende (commerciële) contactmoment een stuk leuker en makkelijker.
De doelen uit de briefing:
De uitdrukking ‘het geheel is meer dan de som der delen’ gaat hier op: RTL en BrandDeli hebben het samen goed voor elkaar en dat mag gevierd worden! Met een avond die in het teken staat van 1 + 1 = 3. Synergie, het samenvoegen van twee bedrijven, het mixen van talenten, maar ook het vieren van de zomer. Een event waar luxe en brutaliteit samenkomen, geheel passend bij de cultuur van beide bedrijven. Dat bracht ons tot het creatief concept voor dit event:
“The Mashup Club”
Hosted by RTL & BrandDeli
Het was een feestelijke, kleurrijke borrel in de Kanarie Club in Amsterdam, waar de energie en zomer vanaf spatte. Heerlijke cocktails, frisse bites, Mash Up’s van de DJ en entertainment en aankleding in het thema. Ook de cijfers waren een feestje: meer bezoekers en lagere no-show. De vele gesprekken en ontmoetingen hebben nieuwe commerciële kansen opgeleverd. Kortom: een geslaagde start van de zomer!
Neem contact op met Kirsten en ontdek de impact die we ook met jouw event kunnen maken!
Mail Kirsten Plan een afspraak