
Carrus
Brand story
meer informatie
De snelgroeiende opticien- en audicienketen Hoor en Zie zocht hulp bij het op de kaart zetten van nieuwe vestigingen. Hoor en Zie is een sympathiek merk en vroeg om een sympathieke campagne die ervoor zorgt dat nieuwe winkels écht goed in de omgeving wortelen.
Hoor en Zie helpt jongeren en ouderen dagelijks beter zien en beter horen. Dat doet ze met oprechte betrokkenheid, eerlijke adviezen en persoonlijke aandacht. Zoals ons creatieve team het mooi verwoordde: oog en oor voor mens én omgeving. En in dat statement vonden we het creatieve haakje voor de nieuwe campagne.
Ons creatieve team gaat direct aan de slag en binnen een week ligt de campagne bij de opdrachtgever: de Hoor en Zie routes! Lokale wandel- en fietsroutes die met medewerking van lokale inwoners en ondernemers worden samengesteld. Een sympathieke campagne die zorgt voor betrokkenheid van de doelgroep (inwoners) en het merk Hoor en Zie lokaal zichtbaar en dagelijks onderwerp van gesprek maakt. De campagne zorgt ook voor extra bezoekers van de winkels: de route is exclusief af te halen bij de Hoor en Zie vestigingen.
En óf we Hoor en Zie goed op de kaart gezet hebben. Letterlijk zelfs! De introductiecampagne hebben we afgerond met de lancering van een nieuwe tagline: een ander geluid, een nieuwe blik. Klaar is case!
Deze effectmakers maakten een groot succes van de introductiecampagne van Hoor en Zie.
Marlous is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Marlous via marlous@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 791.