Home > Cases > Merken & Bedrijven > FOX International Channels | Najaarspresentatie
FOX

Najaarspresentatie

Corporate event

FOX stelde ons de vraag hoe zij met impact en beleving de ‘live & on-demand strategie’ kon presenteren aan strategische partners. Wat ons betreft is daar maar één plek voor…. het grootste curved tv-scherm van Nederland in Theater Amsterdam. Dáár maak je impact mee!

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoekresultaat

Branche

concept

Aandacht voor het najaar

Op 2400 inch (55 meter breed) presenteerden FOX en de diverse zenders (zoals National Geographic, 24Kitchen en FOX Sports) hun strategie, met visuele impact en heerlijke videocontent op het mega scherm! De gasten dompelden onder in een meeslepende presentatie, die aan het einde een verrassende wending nam…. Het projectiescherm ging open en de gasten werden beyond the screens uitgenodigd voor een bezoek aan de Playground. Hier kwamen de zenders, programma’s en series tot leven in food, drinks, activaties en entertainment. Hoe dat er uit zag? Check de onderstaande video (op 01:23 gaan we beyond!).

effectmakers

Team

Teamwork makes the dream work! Diverse expertises werden ingezet om een groot succes van deze opdracht te maken, van strategie tot creatie en van projectmanagement tot regie.

Simon Renes Creatief concept
Mariëlle Timmers Projectmanager
Ronald van Spanjen Grafisch Vormgever
Marijn Klouwen Senior Project Manager
Simon - CEO - effectgroep

Brainstormen over een corporate event?

Simon maakt graag tijd voor je. Kom langs voor een inspirerende kennismaking in Utrecht en ontdek waarom steeds meer merken voor de impact van effectgroep* kiezen. Bel 030 – 410 0790 of mail direct.

Neem contact op