Home > Ons werk > Live / Online / Hybride Events > Fellowmind | Kick-off | internal branding event
Fellowmind

Kick-off

Live rebranding!

“Meaningful Connections between people are at the core of a digital future”. Vanuit die visie wilde het voormalige CRM Partners Group begin 2019 een energieke kick-offmeeting voor alle medewerkers van de bedrijven uit Nederland, Duitsland en Zweden. Naast the human touch diende dit event nóg een speciaal doel: de onthulling van het merk Fellowmind als het nieuwe moederbedrijf. Dit nieuws bleef tot het allerlaatste moment absoluut geheim. De verraste aanwezigen waren getuige van een spectaculaire live rebranding.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoeken

Services

Branche

vraag

Groei betekent nieuwe keuze

CRM Partners is fors gegroeid, zowel in aangesloten bedrijven als in aantallen werknemers. Met de overname van onder meer Pulse en AXtension in 2018 zijn ze in staat hun klanten ondersteuning te bieden over de volle breedte van hun core business: Digitale transformatie. Die bedrijfsovernames stelden het leiderschap voor een keuze: hoe gaan we vanaf hier verder als totaalbedrijf? Het antwoord werd gevonden in de lancering van het nieuwe moederbedrijf Fellowmind waar alle onderliggende bedrijven onderdeel van zijn.

on the spot

Rebranding

De kick-off 2019 vond plaats op een exclusieve locatie: Kasteel de Berckt in Baarlo. Het event startte met een spectaculaire show rond het nieuwe merk Fellowmind, ontwikkeld en geproduceerd door effectgroep*. Tijdens de show zorgde het team van effectgroep* voor on-the-spot rebranding van de gehele locatie. Van signing en programmaboekjes, tot placemats en bierviltjes met als eyecatcher een groot slimframe.

resultaat

Spot on:
Fellowmind | Meaningful connections

Na de lancering volgde een inhoudelijk programma met 28 verschillende Mindbites, allemaal geleid door Fellowmind-collega’s. Iedere gast kon uit dit uitgebreide programma vooraf zijn of haar eigen programma samenstellen. Zoals tijdens het hele event, stond in elke sessie het thema Meaningful Connections centraal. De gave feestavond waarin verbinding van de internationale crowd centraal stond, was de best denkbare apotheose. Het concept voor deze kick-offmeeting plaatste de spotlights vol op het nieuwe merk Fellowmind én op de Meaningful Connections tussen de mensen die het merk maken.

effectmakers

Team

Teamwork makes the dream work! Diverse expertises werden ingezet om een groot succes van deze opdracht te maken, van strategie tot creatie en van design tot projectmanagement.

Simon Renes Creatief concept
Kirsten Flik Senior Communicatie­-adviseur
Marijn Klouwen Head of Live Productions
Kirsten Flik communicatieadviseur events effectgroep

Vrijblijvend brainstormen over een kick-off?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

Neem contact op