
Sciosense
Brand Identity
meer informatie
Gerenommeerd opleidingsinstituut de Baak zocht een creatieve en strategische partner voor hun campagne omtrent leiderschapstrainingen. Het mediaplan met onder andere radio, printmedia, TV en social media stond klaar. Aan ons de vraag om de campagne (short copy, long copy en artwork) te ontwikkelen.
Een leiderschapstraining volgen doe je niet zomaar. Het is een serieuze stap in je ontwikkeling, persoonlijk en professioneel, en vraagt tijd, aandacht en energie. Je moet daar echt klaar voor zijn, zodat je het maximale uit de training haalt. Zeker als je kiest voor de Baak, waar de opzet en inhoud van trainingen gericht is op senior leiders die heel bewust en uiterst serieus met hun volgende stap bezig zijn. Met de campagne richten we ons op de sweet-spot waar de ambities van leiders én de Baak elkaar raken. Ben jij klaar voor de Baak?
Nadat we de handen van het marketingteam van de Baak op elkaar kregen voor deze campagne, hebben we de campagne doorvertaald naar een brede waaier aan online en offline communicatiemiddelen. Met publicaties in het FD, social media campagnes en radiospots is gedurende een aantal weken volop aandacht gevestigd op de Baak. Het resultaat was een extra toestroom van potentiële deelnemers aan de trainingen, die zich aanmeldden voor de bekende Proeverijen van de Baak.
Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je
vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.