Home > Ons werk > Live / Online / Hybride Events > CRM Partners | Cupido Festival 2.0
CRM Partners

Cupido festival 2.0

Brand event

Door het inzetten van de juiste technologie (Microsoft Dynamics) én het creëren van de juiste mindset helpt CRM Partners organisaties in heel Europa om Customer Engagement Companies te worden. Alles wat CRM Partners doet is erop gericht om hun klanten geliefd te maken. Vanuit die positionering ontwikkelden wij voor CRM Partners een uniek brand event: het Cupido festival.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoeken

concept

Never change a winning team

Na de eerste editie (met presentator Robert ten Brink én zijn All You need is Love caravan) vraagt CRM Partners ons om editie 2.0 te organiseren. De extra uitdaging? Deze editie is voor prospects, klanten én medewerkers. Enne, vergeet die onverwachte en niet-voor-de-hand-liggende locatie niet: Camping de Lievelinge.

de locatie

Onze lieveling(e)

Camping de Lievelinge was gespot door een manager van CRM Partners. En of wij het festival hier kunnen organiseren? Jazeker! Wat een heerlijke uitdaging om temidden van tipi’s, kassen, boomhutten, kerkjes, yurd’s, een spiegeltent en een échte greyhound bus een zakelijke event te organiseren. En als we het doen, dan doen we het goed: wat volgt is een complete take-over van de locatie. Alles, maar dan ook echt alles ademt die bewuste dag (klant)liefde. Own the place, zeggen onze eventmanagers.

programma

Sporters, sprekers en specialisten!

Het is dé vraag van dit zakelijke festival: could you be loved? Door middel van strategische, praktische en creatieve sessies inspireert CRM Partners klanten en medewerkers op het raakvlak van marketing, sales, customer engagement en digitalisering. Bekende en minder bekende sprekers,  topsporters én specialisten van CRM Partners verzorgen de hele dag inhoudelijke sessies. Aan het einde van de dag verzamelen honderden bezoekers zich rondom het grote kampvuur. Eten, drinken, muziek en zelfs een zweefmolen: een mooie afsluiting van een dag die raakt!

effectmakers

Team

Onze liefde voor deze vaste opdrachtgever is groot. Simon, Kirsten, Mariëlle en Anouk richtten al hun pijlen op dit project en maakten er een groot succes van.

Simon Renes Creatief concept
Kirsten Flik Senior Communicatie­-adviseur
Mariëlle Timmers Projectmanager
Anouk Dijkstra Grafisch Vormgever
Kirsten Flik communicatieadviseur events effectgroep

Klanten en medewerkers in het hart raken?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

Neem contact op