Home > Ons werk > Events > CRM Partners | Cupido Festival 2.0
CRM Partners

Cupido festival 2.0

Brand event

Voor het tweede jaar op rij schoot Cupido raak, tijdens het congrestival dat wij organiseerden voor klanten en medewerkers van CRM Partners.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief
Branche

concept

Never change a winning team

Voor onze opdrachtgever CRM Partners, die zich specialiseert in authentieke customer engagement, ontwikkelden we eerder al een festival dat volledig in het teken stond van liefde. Voor klanten, voor collega’s, voor samenwerkingen. Het bleek een schot in de roos. Voor CRM Partners stond het dan ook buiten kijf dat dit nog eens dunnetjes over gedaan mocht worden, en dat effectgroep dé aangewezen club is om dat te doen. Een fantastische samenwerking; ook de tweede editie van het festival werd een doorslaand succes!

De locatie

Onze lieveling(e)

De organisatie van Cupido Festival is een prachtig voorbeeld van hoe wij co-creatie met onze klanten opzoeken. De locatie voor de tweede editie was camping De Lievelinge, die werd gespot door de managing director van CRM Partners himself. Wij deden de locatie vervolgens eer aan door hem te vullen met unieke event branding en geweldige tipi’s, tenten, kassen, kerkjes én een bijna antieke carrousel. Geen plek bleef onbenut en alles diende een doel. Zo zien we het graag!

Resultaat

Sporter, sprekers en specialisten!

Het was de vraag van de dag: could you be loved? Door middel van strategische, praktische en creatieve sessies, liet CRM Partners haar (potentiële) klanten zien hoe je met behulp van de specialisten van CRM Partners een Cupido Company wordt. Dit betekent dat klanten zich écht met je verbonden voelen. De specialisten waren werknemers van CRM Partners zelf. Wij waren verantwoordelijk voor verrassende sprekers als corporate antropoloog Jitske Kramer en Olympisch bokser Enrico Lacruz. Hun antwoord op de vraag van de dag? Een volmondig ‘ja!’

effectmakers

Team

Teamwork makes the dream work! Diverse expertises werden ingezet om een groot succes van deze opdracht te maken, van strategie tot creatie en van design tot projectmanagement.

Simon Renes Creatief concept
Kirsten Flik Communicatieadviseur
Mariëlle Timmers Projectmanager
Anouk Dijkstra Grafisch Vormgever

Vrijblijvend brainstormen over een brand event?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

Neem contact op