Home > Ons werk > Brand development > Carrus | Ontwikkeling brand story
Carrus

Brand Story

In Nieuwegein is het prachtige bedrijf Carrus gevestigd. Groot in gebruikte golfkarren en gek op de onderdelen. En met meer dan 65.000 onderdelen leverbaar is dat geen understatement. Carrus klopte bij ons aan met vragen over rebranding, een nieuwe brand story en propositie. Dat maakt ons werk zo uitdagend: telkens nieuwe werelden ontdekken en merken helpen aan waardevolle marketing en communicatie instrumenten. Carts & Parts, here we come!

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoeken

Services

Aanpak

Een strakke deadline

Twee weken na onze eerste kennismaking stond voor Carrus een grote en belangrijke beurs op de planning. Daar moest uiteraard het nieuwe verhaal helder zijn, uitgedragen worden door alle medewerkers en zichtbaar zijn op de beursstand en promotiemiddelen. No pressure!? Een werksessie met de eigenaar, interviews met medewerkers en klanten en een hoop leeswerk leidde binnen enkele dagen tot de ontwikkeling én goedkeuring van de nieuwe brand story. Stap 1 = check!

Carrus corporate story effectgroep
Belangrijk detail

Een tikkie scherper

Tijdens het ontwikkelen van de brand story werd duidelijk dat Carrus zich meer wilde focussen op de onderdelen dan de daadwerkelijke golfkarren. Een strategische keuze die we meenamen in de uitwerking van de brand story en short copy van de positionering: van carts & parts naar parts for your carts. Op het oog een kleine aanpassing, maar voor Carrus een grote stap.

Carrus corporate story effectgroep
Carrus corporate story effectgroep
Van denken naar maken

Communicatiemiddelen

We zijn one-stop communicatiepartner en zeggen dat we communicatie-oplossingen bedenken én maken. Een belofte waar Carrus ons graag aan hield, met slechts twee weken doorlooptijd van het hele project. Met een grote glimlach mogen we zeggen dat we alle deadlines gehaald hebben en de communicatiemiddelen op tijd op de beursvloer geleverd zijn. Een topprestatie, aldus Carrus!

effectmakers

Team

Wil je doorpakken en tempo maken? Meet Marlous! Samen met Anouk heeft ze ook bij dit project in korte tijd écht resultaat behaald.

Anouk Dijkstra Grafisch Vormgever
Marlous van de Wiel Communicatie­adviseur
Marlous van de Wiel - communictieadviseur - effectgroep

Je brand story in no-time helder krijgen?

Marlous is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Marlous via marlous@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 791.

Neem contact op