Home > Cases > Merken & Bedrijven > Beter Horen | Kick-Off en Awardshow
Beter Horen

Sagra di Beter Horen

Kick-Off en Awardshow

Beter Horen is al 100 jaar de absolute marktleider in Nederland als het om hooroplossingen gaat. De medewerkers van de ruim 200 winkels en het hoofdkantoor worden jaarlijks uitgenodigd voor een informatieve kick-off, inclusief awardshow voor winkels, afdelingen en personen die opvallend goed gepresteerd hebben.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoekresultaat

Branche

De vraag

Maak indruk

De vraag was helder! Bedenk het overall concept en organiseer de kick-off, awardshow en het aansluitende feest. En maak hiermee indruk, zodat we de komende jaren geen reden hebben om een nieuwe bureaupitch uit te schrijven. Een mooie uitdaging voor ons creatieve team!

effectgroep - beter horen - kick-off evenement
Het concept

Italiaanse tradities

Beter Horen is onderdeel van de Amplifon Groep, met hoofdkantoor in Italië. De winnaars van de ‘winkelwedstrijd’ krijgen als beloning de gelegenheid om het Italiaanse hoofdkantoor te bezoeken. De Italiaanse CEO komt traditiegetrouw naar Nederland om de medewerkers bij te praten, te bedanken en de winnaars bekend te maken. Maar wat doen we met de collega’s die geen reis naar Italië winnen?

effectgroep - beter horen - kick-off evenement
Thema

Italiaanse Sagra

Juist! Dan halen we Italië gewoon hier naar toe. Een Sagra is een Italiaans dorpsfeest. We creëerden in evenementenlocatie DeFabrique in Maarssen een Sagra, compleet met pizzabakkers, dorpsgekken, proeverijtjes, leuke acts en het altijd gezellige priklicht. Na de awardshow (in een andere ruimte), klonk het prachtige ‘via con me’ van Paolo Conte, waarna de poorten naar de Sagra di Beter Horen openden.

effectgroep - beter horen - kick-off evenement
Awardshow

Wat eraan vooraf ging

Het eerste gedeelte van de avond stond in het teken van de plenaire kick-off en bekendmaking van de winnaars. Enthousiasteling Jan Versteegh bracht vanaf het podium tempo en energie in het programma, dat bestond uit presentaties, video’s en zaalinteractie. Aansluitend werden de winnaars in de diverse categorieën bekend gemaakt, onder luid applaus van collega’s, directie en de CEO. Daarna nodigden we de gasten uit voor een bezoek aan de gezellige Sagra… waar het nog lang onrustig bleef.

resultaat

Eenmaal terug op Hollandse bodem

De reacties na afloop waren erg positief. De afwisseling in het programma, energie en inhoud van de show, goede culinaire verzorging door DeFabrique en het verrassende feest in Italiaanse sferen scoorden hoge ogen. Dus of we indruk gemaakt hebben? Check! En inmiddels zijn we weer volop bezig met live en online events voor Beter Horen!

effectmakers

Team

Deze Italië-liefhebbers schreven het concept en organiseerden het evenement naar volle tevredenheid van Beter Horen!

Simon Renes Creatief concept
Tanya Hampsink Content & Campagne Manager
Ronald van Spanjen Grafisch Vormgever
Kirsten - head of creative - effectgroep

Vrijblijvend brainstormen over een live of online kick-off?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

Neem contact op Plan een afspraak