Home > Ons werk > Live & Online events > Ad Alliance | Online event
Online

Kick-off

Add a little digital to your event

Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media hebben hun salesactiviteiten geïntegreerd onder de naam Ad Alliance. Met (online) TV merken zoals RTL4, Eurosport, Fox Sports, 24Kitchen en Comedy Central biedt Ad Alliance een breed scala aan crossmediale inkoopmogelijkheden voor campagnes op TV, online, via licensing en media partnerships en op live events.

Op de hoogte blijven?Schrijf je in voor onze digitale nieuwsbrief

Zoeken

ad alliance online event
De vraag

Online experience

Ad Alliance wil zich met een online event goed op de kaart zetten bij mediabureaus en adverteerders. Geen tweede kans voor een eerste indruk, dus de opdracht die we krijgen is om de content visueel aantrekkelijk en vernieuwend over de bühne te brengen.

ad alliance online event
De oplossing

Virtueel decor

We hebben de kijkers meegenomen in de wereld van Ad Alliance. Edson Da Graca (Comedy Central ) was host van de show en het middelpunt van het innovatieve virtuele decor. Sprekers, video’s en live interactie wisselenden elkaar in sneltempo af.

Het resultaat

Online impact

Bijna 600 online bezoekers hebben een uur lang geboeid gekeken en geluisterd naar de show. Een échte online experience. De communicatie vooraf, de videocontent en de sprekers werden erg positief gewaardeerd. Het event is een mooie start van veel (nieuwe) samenwerkingen tussen Ad Alliance, mediabureaus en adverteerders!

Kirsten Flik communicatieadviseur events effectgroep

Meer weten over online events?

Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 790.

Neem contact op