
IDEA
Website
read more
Sweetlife is een internationale speler in zoetwaren: chocoladedragees, drop, decoratieproducten en meer. Sweetlife levert ook zoetwaren onder eigen merk (Rob’s drop & Chrocrant) voor de zakelijke markt en gepersonaliseerde producten.
Sweetlife wil graag een nieuwe website in meerdere talen met content die verschillende doelgroepen aanspreekt. Sweetlife werkt immers wereldwijd en heeft zowel b2c- als b2b-klanten. In verband met een aanstaande internationale beurs krijgen we een extra uitdaging mee: design, development, copy én oplevering binnen 4 weken. Check!
Naast een zak drop krijgen we de volgende content- en designwensen mee:
We kiezen voor een menu in drie lagen. In de eerste laag scheiden we b2b, b2c en e-commerce. In de tweede laag vindt elke doelgroep een overzicht van de verschillende producten en variaties. Zo kan de bezoeker veel informatie verzamelen zonder de hele website door te hoeven.
In het ontwerp hebben we gekozen voor een strak grid, met daarin vrolijke kleuren in een verloop. Ook heeft elke sectie van de site een eigen kleurenpalet. Zo ontstaat een strakke, functionele website met de gewenste vrolijke uitstraling. Consumenten kunnen bepaalde producten op de website bestellen, hiervoor is een bestel- en betaalmodule gekoppeld.
Het is misschien flauw om te zeggen, maar de website van Sweetlife is echt een heel lekker snoepje geworden.
Bekijk de Sweetlife websiteMariëlle is er voor je en heeft antwoord op al je
vragen!
Mail Mariëlle via marielle@effectgroep.nl of bel haar op 030 41 00 791.