Baker Tilly

Now, for tomorrow

Educational event

Baker Tilly – accountants en belastingadviseurs – investeerde weer heel bewust in zijn medewerkers middels een ‘educational’ event. Vanuit het besef dat juist zíj de sleutel tot een mooie toekomst zijn, werd de ongoing behoefte tot ontwikkeling onder de aandacht gebracht. In een veranderende wereld is stilstaan immers geen optie. We moeten nu investeren om klaar te zijn voor de toekomst!

 

Concept

Now, for tomorrow

In co-creatie met hen ontwikkelden we het ‘Now, for tomorrow’ festival. De nieuwe tagline van de accountant dekte perfect de lading van het event. Want daar, op dat moment, leerden de collega’s hoe zij nu klaar konden zijn voor morgen.

Het programma

Gesprekken, relaties en toekomst!

De drie intern gekozen pijlers boden een fijne sturing aan het programma. Onder de noemers Great conversations, Great relations en Great futures, stelden we een programma samen. Grote, externe sprekers zoals corporate antropoloog Jitske Kramer en expert in leiderschap en verandering, Ben Tichelaar, maar ook alom geliefde (ex-)collega’s en externe trainers brachten de onderwerpen op hun eigen, bijzondere manier onder de aandacht. Van de kracht van het compliment en goede communicatie tot leren debatteren én mopperen. Een gevarieerde mix aan workshops stond op het programma, om de collega’s in de volle breedte te trainen en op te leiden.

Resultaat

Een avontuur op zich

De dag werd geopend door toekomstvirtuoos Jim Stolze en afgesloten door stemartiest Niek Boes. Van begin tot het eind werden de collega’s ondergedompeld in het avontuur, met als belangrijkste boodschap: stilstaan is geen optie, wij blijven altijd in ontwikkeling! Kortom: het was een educational event om de medewerkers op persoonlijk vlak klaar te stomen voor de toekomst!

Ilke - head of account - effectgroep

Vrijblijvend brainstormen over een educational event?

Ilke is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Ilke via ilke@effectgroep.nl of bel haar op +31(0)6-24991855.

Neem contact op Let's meet!