Aandacht voor ons verhaal
HP heeft een specifieke lijn aan healthcare oplossingen die geschikt zijn voor zorgspecifieke locaties en wil de markt hierover informeren. De doelgroep bestaat uit IT managers en directie / management van ziekenhuizen en zorginstellingen. Hoe brengen we ons verhaal bij hen onder de aandacht in een tijd waarin vakbeurzen en congressen niet georganiseerd mogen worden?
Online talkshow
Door stil te staan bij actuele vraagstukken in het communicatietraject, trokken we de aandacht van deze specifieke doelgroep. “Welke stappen moet je nemen om te bewegen naar een moderne mobiele hybride werkplek? En hoe bepaal je welke devices geschikt zijn voor de verschillende doelgroepen?”. We beloofden antwoorden op deze en talloze andere vragen in één uur tijd: het HP Healthcare Hour.
Van aandacht naar (inter)actie
HP Healthcare Hour werd een online event vol tips, cases en waardevolle inzichten, gegeven door experts en vakgenoten. De mogelijkheid tot interactie tijdens de talkshow en de directe opvolging door de Accountmanagers van HP – omdat ter plekke de optie werd geboden online verder te praten – zorgde voor de nodige betrokkenheid én concrete vervolgafspraken. Het werd een waardevol uur voor de online deelnemers én HP!

Wil je weten hoe wij zorgen voor aandacht voor jouw verhaal?
Kirsten is er voor je en heeft antwoord op al je
vragen!
Mail Kirsten via kirsten@effectgroep.nl of bel haar op +31(0)30 41 00 790.