Home > Cases > Brands & Companies > Rabobank | Cultuurdag
Rabobank

Cultuurdag

Corporate event

Hoe realiseer je een Rabobank Cultuurdag met een flinke portie inspiratie en beleving rondom recentelijk geformuleerde kernwaarden? Wij kregen bij Rabobank Randmeren de handen op elkaar voor het centrale thema: Bank met Toegevoegde Waarde (BTW).

You have a marketing challengeIf we meet up, it is certain to turn into something great.

Search result

Branche

interactief

De Dag van Toegevoegde Waarde

De 250 medewerkers beleefden een interactieve dag; De Dag van Toegevoegde Waarde. Een dag waar de kernwaarden op diverse manieren tot leven gebracht werden. Dit gebeurde onder andere in grote inflatable domes met Tafellakensessies, die langs de Weg van Toegevoegde Waarde opgesteld stonden.

De oogst van de dag? Tientallen concrete ideeën (mijn BTW-aangifte genoemd) voor ‘filmbaar’ gedrag waar iedereen de volgende werkdag direct mee aan de slag kan!

effectmakers

Team

Teamwork makes the dream work! Diverse expertises werden ingezet om een groot succes van deze opdracht te maken, van strategie tot creatie en van design tot projectmanagement.

Simon Renes Creatief concept
Mariëlle Timmers Projectmanager
Ronald van Spanjen Graphic Designer
Kirsten - head of creative - effectgroep

Brainstormen over jouw event?

Mail Kirsten voor een kennismaking. Dat wordt altijd een inspirerend gesprek!

Mail Kirsten