Beter Horen

Sagra di Beter Horen

Kick-Off en Awardshow

Beter Horen is al 100 jaar de absolute marktleider in Nederland als het om hooroplossingen gaat. De medewerkers van de ruim 200 winkels en het hoofdkantoor worden jaarlijks uitgenodigd voor een informatieve kick-off, inclusief awardshow voor winkels, afdelingen en personen die opvallend goed gepresteerd hebben.

 

De vraag

Indruk maken

De vraag was helder! Bedenk het overall concept en organiseer de kick-off, awardshow en het aansluitende feest. En maak hiermee indruk, zodat we de komende jaren geen reden hebben om een nieuwe bureaupitch uit te schrijven. Een mooie uitdaging voor ons creatieve team!

Italiaanse tradities

Italiaanse tradities

Beter Horen is onderdeel van de Amplifon Groep, met hoofdkantoor in Italië. De winnaars van de ‘winkelwedstrijd’ krijgen als beloning de gelegenheid om het Italiaanse hoofdkantoor te bezoeken. De Italiaanse CEO komt traditiegetrouw naar Nederland om de medewerkers bij te praten, te bedanken en de winnaars bekend te maken. Maar wat doen we met de collega’s die geen reis naar Italië winnen?

Italiaanse Sangria

Juist! Dan halen we Italië gewoon hier naar toe. Een Sagra is een Italiaans dorpsfeest. We creëerden in evenementenlocatie DeFabrique in Maarssen een Sagra, compleet met pizzabakkers, dorpsgekken, proeverijtjes, leuke acts en het altijd gezellige priklicht. Na de awardshow (in een andere ruimte), klonk het prachtige ‘via con me’ van Paolo Conte, waarna de poorten naar de Sagra di Beter Horen openden.

Awardshow

Wat eraan vooraf ging

Het eerste gedeelte van de avond stond in het teken van de plenaire kick-off en bekendmaking van de winnaars. Enthousiasteling Jan Versteegh bracht vanaf het podium tempo en energie in het programma, dat bestond uit presentaties, video’s en zaalinteractie. Aansluitend werden de winnaars in de diverse categorieën bekend gemaakt, onder luid applaus van collega’s, directie en de CEO. Daarna nodigden we de gasten uit voor een bezoek aan de gezellige Sagra… waar het nog lang onrustig bleef.

Resultaat

Eenmaal terug op Hollandse bodem

De reacties na afloop waren erg positief. De afwisseling in het programma, energie en inhoud van de show, goede culinaire verzorging door DeFabrique en het verrassende feest in Italiaanse sferen scoorden hoge ogen. Dus of we indruk gemaakt hebben? Check! En inmiddels zijn we weer volop bezig met live en online events voor Beter Horen!

effectmakers

Team

Deze Italië-liefhebbers schreven het concept en organiseerden het evenement naar volle tevredenheid van Beter Horen!

Simon - CEO - effectgroep
Simon Renes
CEO (founder)
Ronald - grafisch vormgever - effectgroep
Ronald van Spanjen
Graphic Designer
Tanya Hampsink
Tanya Hampsink
Communications Advisor
Ilke - head of account - effectgroep

Vrijblijvend brainstormen over een live kick-off?

Ilke is er voor je en heeft antwoord op al je vragen!
Mail Ilke via ilke@effectgroep.nl of bel haar op +31(0)6-24991855.

Neem contact op Let's meet!