
Leen Bakker
Wervingscampagne
read more
Aldipress is hét kenniscentrum op het gebied van Distributie en Trademarketing van tijdschriften, stripalbums, romans en puzzels bestemd voor de losse verkoop. Als partner voor uitgevers en retailers draagt Aldipress zorg voor het vinden van efficiënte oplossingen op het gebied van assortimentsmanagement, oplagebeheer, schappresentaties en promoties.
Om de losse verkoop van tijdschriften te stimuleren vraagt Aldipress uitgevers van tijdschriften mee te doen aan speciale acties, zoals ‘2e tijdschrift voor de halve prijs’ of ‘2+1 gratis’. De laatste jaren resulteert dat elk seizoen in een promotiecampagne bij supermarktketens zoals Albert Heijn en Jumbo. Als vaste marketingpartner van Aldipress bedenken wij de campagnes en maken we het POS-materiaal.
We ontwikkelen elk seizoen nieuwe campagnes, inspelend op de actualiteit. ‘De Leeskriebels’ in het voorjaar, ‘Mijn-papa-is-de-sterkste’ rondom vaderdag en ‘Hallo Herfst’ in de najaarsvakantie. We maken de short copy, het artwork en het POS-materiaal zoals banners, schapkaarten, 3D-displays, vloerstickers en … wobblers? Inderdaad, dat zijn die wiebelende hangers aan de schappen in de supermarkt.
De campagnes vallen op in de supermarkten, de POS-middelen trekken de aandacht en tijdens de actieperiodes stijgt de omzet van losse verkoop van tijdschriften!