Aldipress

Instore activaties

POS-materiaal bij Albert Heijn en Jumbo

Aldipress is hét kenniscentrum op het gebied van Distributie en Trademarketing van tijdschriften, stripalbums, romans en puzzels bestemd voor de losse verkoop. Als partner voor uitgevers en retailers draagt Aldipress zorg voor het vinden van efficiënte oplossingen op het gebied van assortimentsmanagement, oplagebeheer, schappresentaties en promoties.

You have a marketing challengeIf we meet up, it is certain to turn into something great.

Search result

De vraag

Elk seizoen een campagne

Om de losse verkoop van tijdschriften te stimuleren vraagt Aldipress uitgevers van tijdschriften mee te doen aan speciale acties, zoals ‘2e tijdschrift voor de halve prijs’ of ‘2+1 gratis’. De laatste jaren resulteert dat elk seizoen in een promotiecampagne bij supermarktketens zoals Albert Heijn en Jumbo. Als vaste marketingpartner van Aldipress bedenken wij de campagnes en maken we het POS-materiaal.

Uitwerking

Van concept tot wobblers

We ontwikkelen elk seizoen nieuwe campagnes, inspelend op de actualiteit. ‘De Leeskriebels’ in het voorjaar, ‘Mijn-papa-is-de-sterkste’ rondom vaderdag en ‘Hallo Herfst’ in de najaarsvakantie. We maken de short copy, het artwork en het POS-materiaal zoals banners, schapkaarten, 3D-displays, vloerstickers en … wobblers? Inderdaad, dat zijn die wiebelende hangers aan de schappen in de supermarkt.

Altijd resultaat

Verhoogde tijdschriftenomzet

De campagnes vallen op in de supermarkten, de POS-middelen trekken de aandacht en tijdens de actieperiodes stijgt de omzet van losse verkoop van tijdschriften!

het Team

Seizoenswerk!

Effectmakers Marlous (concept en short copy) en Anouk (design) weten Aldipress elk seizoen te verrassen met leuke en succesvolle campagnes.

Marlous van de Wiel
Marlous van de Wiel
Communicatie­adviseur
Anouk - grafisch vormgever - effectgroep
Anouk Dijkstra
Graphic Designer
Marlous van de Wiel

Consumenten activeren?

Neem contact op met Marlous.

Mail Marlous!